Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 18 december 2018 interview

6.8

Er is veel wisseling van personeel, waardoor het wat onrustig is. De medewerkers zijn naar mijn mening vriendelijk en behulpzaam en ze doen allemaal hun best. Er is iedere keer iemand anders vanwege het rooster en iedereen heeft zijn eigen interpretatie. De afgesproken dingen worden wel nagekomen. Er wordt wel geluisterd als ik iets vraag, maar ik merk dat ze wel proberen de regels te handhaven. Ze zijn tot op zekere hoogte flexibel. Ik denk dat bewoners zo veel mogelijk hun eigen dingen willen doen. Vanwege de budgetten die opgelegd worden kunnen bepaalde dingen niet gedaan worden. Er wonen heel veel mensen die al op leeftijd zijn. Voor de leeftijdscategorie van mijn vrouw zijn er weinig activiteiten. Het is een vrij strak en zakelijk gebouw met appartementen er in. Mijn vrouw heeft een eigen appartement. Ik haal haar iedere dag op om naar huis te gaan en samen dingen te doen. 's Avonds breng ik haar dan weer terug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.