Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 21 april 2017 interview

7.2

Het nakomen van afspraken vind ik wisselend gaan. Soms doen ze dat heel goed en een ander moment weer niet. Soms zie ik bijvoorbeeld dat mijn man er niet goed verzorgd uitziet. Het personeel wisselt veel en er komen steeds nieuwe regels. Sommige medewerkers vind ik geboren om in de zorg te werken, terwijl anderen hiervoor geen feeling hebben. Het gebouw vind ik lekker nieuw. Mijn man heeft hier alles wat hij nodig heeft, zoals een eigen kamer en badkamer en een gezamenlijke huiskamer. Het is kleinschalig opgezet en dat vind ik fijn. Als er genoeg personeel rondloopt, dan krijgt mijn man meer persoonlijke aandacht. De twee afdelingen lopen vaak in elkaar over, waardoor iedereen vaak op een huiskamer gaat zitten. Dit vinden de medewerkers makkelijker, maar bij de bewoners geeft dit onrust. Het eten vind ik prima. Hier wordt veel aandacht aan gegeven.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Leilinde - Den Haag

geplaatst op 25 april 2017

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Leilinde. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562600 of leilinde@wzh.nl.

Bent u of werkt u voor WZH Leilinde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.