Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 22 november 2018 interview

6.0

Ik ben niet zo tevreden over Leilinde. Er is een medisch dossier en daar worden gemaakte afspraken ingezet, maar niemand van het personeel leest het vermoed ik. Mijn moeder krijgt veel te weinig aandacht vind ik. Het personeel heeft daar geen tijd voor denk ik. Ze zijn teveel met administratieve taken bezig. Ook zijn ze heel druk met koken. Er is nu een huiskamerbegeleider en dat vind ik heel fijn. Als het goed is, gaat zij nu koken. Ik vind dat er sowieso teveel tijd gaat zitten in het verse koken. Natuurlijk is het lekker, maar de bewoners interesseren het niet zo meer. Ze hebben weinig zin in eten meer merk ik. Als ze gewoon kant en klaar maaltijden zouden doen, dan blijft er meer tijd over voor de bewoners. Ik mis een stukje gezelligheid. Ik vind het bijvoorbeeld jammer dat ze niet radio Nostalgia aanzetten. Ik vind het echt de wachtkamer van de dood. Ik vind persoonlijk dat er juist op de gesloten afdeling leuke dingen georganiseerd moeten worden. Bijvoorbeeld even met de bal overgooien of kijk in het gemeentearchief en zoek foto's van vroeger op. Ik mis het initiatief en de creativiteit. Ik heb het vaak genoeg aangekaart, maar ik ben er nu een beetje klaar mee merk ik. Ze doen er weinig aan of ze kunnen er ook echt niks aan doen. Het vaste personeel is erg goed, maar er zijn nog weleens wat wisselingen. Ik merk dat als ik de kledingkast van mijn moeder open laat, dat ze dan elke dag schone kleren aankrijgt. Hierdoor krijg ik enorm veel was. Ik doe nu de kast op slot en hang er maximaal drie setjes in. Ik vind het jammer dat ik de kast op slot moet doen en dat de medewerker daar niet zelf over nadenkt. Ik vind het gebouw keurig en netjes. De schoonmaak is waardeloos vind ik. Het is er heel vies. Mijn moeders kamer moet drie keer in de week schoongemaakt worden, maar naar mijn mening gebeurt dat niet. Ik vind het hier wel gezellig. Er zijn muziek optredens, met Sinterklaas komen er pieten en in de zomer zijn er ijsjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.