WZH Leilinde

Harriët Freezerhof 32 2492 JD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 5 februari 2017

Somatoforme stoornissen

Ik geef voor alles een 10! Helaas nog geen ervaring. Maar mijn lieve Moeder moet met spoed naar een verpleeghuis, en door al deze positieve reacties maar ook de prachtige website die heel open en transparant over komt, is het onze grote wens haar in de Leilinde te plaatsen.... Mijn vader is 2 weken geleden overleden, halve week later moest zij in ziekenhuis aan een pacemaker na hartfalen en mag nu ook niet meer terug naar huis... gekkenwerk. Dit verpleeghuis zal heel goed voor haar zijn, gezien alle faciliteiten en fijn personeel.Hopelijk gauw tot ziens!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Leilinde - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Leilinde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.