Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 24 april 2017 interview

Ik kan goed communiceren met de mensen van de afdeling. Ik heb het idee dat ze zo goed mogelijk voor mijn moeder zorgen binnen de ruimte die zij hebben. Ze betrekken mijn moeder bij de dingen die zij wilt. Als ze drinken wilt dan krijgt ze het, ze gaan af en toe naar haar toe als ze alleen zit, ze kijken goed naar haar om. De accommodatie is niet altijd even schoon. Mijn moeder vervuilt zich weleens en als de schoonmaak dan al is geweest, dan word het niet weer schoongemaakt. Zeker in het weekend lopen we daar nog weleens tegen aan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Leilinde - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Leilinde. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7562600 of leilinde@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.