WZH Leilinde

Harriët Freezerhof 32 2492 JD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 5 december 2018 Interview

In het verleden heb ik veel problemen gehad met de afspraken. Ik wilde graag dat mijn moeder vaker een schone luier zou krijgen en dat gebeurde maar niet. Nadat ik een klacht daarover heb ingediend gaat het nu supergoed. Er is speciaal voor de dementerenden bewoners een programma waar ze aan mee kunnen doen. Dan worden er bijvoorbeeld spelletjes gespeeld en er is een tovertafel. Mijn moeder wordt goed verzorgd. De medewerkers zijn heel lief voor mijn moeder. We hebben vaak een mdo en dat vind ik fijn. De schoonmaak vind ik nu goed. Mijn moeder heeft een hele gezellige kamer, ze heeft haar eigen spullen mee mogen nemen. Ze heeft een hele mooie badkamer, dat is echt een mooie grote ruimte. Er wordt zelf gekookt en dat vind ik ideaal, want het eten is echt lekker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.