WZH Leilinde

Harriët Freezerhof 32 2492 JD Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Leilinde - Den Haag op 5 december 2018 Interview

Voor mijn moeder heb ik bewust voor deze instelling gekozen, omdat ik hierover goede referenties had gekregen. Ik vind de verzorging prima. Ze heeft veel lichamelijke zorg nodig en dat doen ze goed. Als ze iets niet weten, dan schakelen ze direct een arts in. De communicatie vind ik goed. Als er iets is, dan bellen ze mij netjes op. Er is ook een digitaal dossier welke ik kan inzien en op die manier blijf ik goed op de hoogte. Als ik een vraag stel, dan wordt er meestal adequaat op gereageerd. Soms gebeurt dat niet heel snel. Het gebouw vind ik prima, maar ik vind het jammer dat er geen tuin is. Er is alleen een terrasje. Er worden veel activiteiten aangeboden, zoals spel en beweging, bloemschikken of een optreden van een koor. Mijn moeder wordt gestimuleerd om daaraan mee te doen. Er is veel aanbod en dat vind ik belangrijk. Ik vind het ook prettig dat zodra het weer het toelaat, ze met de mensen naar buiten gaan. Er zijn heel veel vrijwilligers die deze activiteiten mogelijk maken. Volgens mij gaat de instelling heel goed om met deze groep vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Leilinde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.