Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 23 november 2018 interview

Alle afspraken die gemaakt zijn worden allemaal netjes nagekomen. Soms moet ik hun er wel aan helpen herinneren. Ik ben super tevreden over manier waarop er voor mijn zwager wordt gezorgd. Hij ziet er altijd heel netjes uit. De medewerkers gaan heel goed met hem om. Mijn zwager kan weleens lastig en agressief zijn en dan kunnen bepaalde medewerkers niet tegen hem op. Er zijn er twee die hem wel aan kunnen en die worden er dan bijgehaald. Er wordt zo goed mogelijk rekening gehouden met de wensen van mijn zwager. Ze doen erg hun best om hem geneeskundig te helpen. Er is een kapper, een pedicure, een tandarts, een psychiater en een verpleeghuisarts aanwezig. Er zijn veel activiteiten en mijn zwager doet daar graag aan mee. We hebben een vast contactpersoon, maar we kunnen onze vragen bij iedereen kwijt. Ons vaste contactpersoon maakt altijd tijd voor ons vrij. De kamer van mijn zwager vind ik prima. De badkamer is voor twee personen en dat gaat altijd goed. Het eten wordt grotendeels aangeleverd en soms koken ze zelf. Mijn zwager vind het eten helemaal geweldig en geniet er enorm van. Mijn zwager heeft het hier erg naar zijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.