Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 24 april 2017 interview

6.5

De accommodatie vind ik niet altijd goed schoon en de omgeving van de instelling vind ik niet erg toegankelijk voor rolstoelen. De stoepen die niet vlak zijn en de hoge bruggetjes, maken het niet handig voor een lekkere wandeling. De omgang met de medewerkers met mij, vind ik wat minder. Er is veel verloop in het personeel. Ze stellen zich niet voor en ze hebben geen bedrijfskleding aan, zodat ze moeilijk te herkennen zijn. Bovendien lopen er ook veel stagiaires en medewerkers van andere afdelingen rond. De verzorging van mijn man vind ik wel goed. Alles wat ze moeten doen, doen ze en mijn man ziet er altijd goed verzorgd uit.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Nieuw Berkendael. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561800 of servicepuntnb@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.