Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 24 april 2017 interview

7.3

De afspraken komen ze wel na, maar heel vaak worden er afspraken naar een andere datum verplaatst. Mijn man is heel tevreden over de verzorging. Mijn man kan zichzelf goed vermaken en zorgt zelf wel dat hij aandacht krijgt. Als mijn man wat heeft dan zijn ze er voor hem. De persoonlijk begeleider die neemt echt tijd voor mij als ik wat wil vragen of bespreken. Bij de accommodatie vind ik de oprij te stijl, de kamers zijn behoorlijk klein en ik vind het sanitair en zijn kamer niet schoon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Nieuw Berkendael. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561800 of servicepuntnb@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.