Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 25 april 2017 interview

6.8

De medewerkers gaan heel amicaal met mijn zus om en dat vind ik moeilijk, omdat mijn zus niet zo was. Ik heb voor ogen gehad dat het haar zo aangenaam mogelijk wordt gemaakt en daar wordt rekening mee gehouden. Ik vind haar kwaliteit van leven heel slecht en ik weet zeker dat zij dit nooit zo gewild had. Er wordt naar mij geluisterd en dat zie ik terug in een behandelplan. Dit wordt één keer per jaar besproken. Daar staan dingen in die niet zonder overleg met mij uitgevoerd dienen te worden en dat is prima. Het is hier een standaard verpleeghuis en dat vind ik prettig. Ik vind alleen de kamer van mijn zus minder, ik vind het er niet schoon.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Nieuw Berkendael.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.