Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 24 april 2017 interview

6.5

De persoonlijke aandacht die mijn zus nodig heeft zou ik graag willen dat ze die krijgt, maar mijn zus is hier voor haar revalidatie. De verzorging vind ik wisselend. Een aantal medewerkers vind ik heel goed en anderen minder. Dat heeft te maken met de specifieke afstemming te maken voor mijn zus. In het gebouw zijn er twee liften aanwezig en dat vind ik te weinig. Verder is het heel lawaaierig in het gebouw, terwijl de bewoners heel gevoelig zijn voor prikkels. Over de communicatie met de arts, fysiotherapeut, logopedist en psycholoog ben ik tevreden. Ik heb wel een vast contactpersoon, maar daar communiceer ik niet veel mee. Ik zou graag willen dat alle informatie digitaal bij mij zou komen, maar er wordt nog veel via brieven gecommuniceerd. Het cliëntenportaal vind ik wel goed. Daar kan ik gedeeltelijke meekijken in het dossier van mijn zus. Dan kan ik zien wat er de dag gebeurt is met haar.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Nieuw Berkendael. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561800 of servicepuntnb@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.