Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 25 april 2017 interview

8.7

De verzorgers gaan super met mijn man om. Ik zie dat hij blij is. Als er wat is kan hij met de verzorgers praten. De ligging van de accommodatie vind ik perfect. Je kunt wandelen naar de markt of de kinderboerderij. Er zijn winkeltjes in de buurt. Het enige minpuntje vind ik dat de kamers klein en verouderd zijn. Mijn man moet een badkamer delen. Hij heeft daar zelf geen problemen mee. Er gaat beneden wel een verbouwing plaatsvinden. Het restaurant en de rookruimtes worden verbouwd, maar ik zou het belangrijker vinden als de slaapkamers verbouwt zouden worden. De activiteiten kunnen niet beter. Er wordt heel veel gedaan, zoals het lezen van de krant, koken, wandelen en een film kijken. In deze tijd van bezuinigingen vind ik dat super. Er wordt door de medewerkers vaak zelf gekookt. Het eten vind ik hartstikke lekker.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Nieuw Berkendael. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561800 of servicepuntnb@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.