Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 25 april 2017 interview

6.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Degene om wie het gaat, wil daar niet zijn. Hij is voor alles afhankelijk van zorg. Dit huis is gespecialiseerd in de revalidatie die hij nodig heeft. Helaas ontkent hij zelf zijn ziekte. Hij vindt het allemaal maar kinderachtig. Het is een modern, fris en vrolijk huis, zo komt het op mij over. Het is er open. Er is veel beweging met veel voorzieningen. Ze gaan heel goed met hem om en hebben eindeloos geduld. Ze reageren zelf heel snel en zijn goed bereikbaar. Ze nemen ook alles serieus.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Nieuw Berkendael. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561800 of servicepuntnb@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.