Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 25 april 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Er wordt teveel met stagiaires en invalkrachten gewerkt die minder ervaren zijn. Mijn man zou iets meer aandacht mogen krijgen en meer tijd. Vooral meer tijd, zodat ze met meer rust kunnen werken. Doordat ze te weinig tijd hebben voor de verzorging, worden in mijn ogen dingen vergeten. Ik zou het fijn vinden als ze meer aandacht zouden besteden aan de gebitsverzorging, dat de tandarts een vast moment in het jaar heeft dat hij controle doet. Ik vind de kamers iets te klein voor de permanente bewoning van de mensen. Het gebouw is wel heel prettig, mooi licht en goed opgezet. Het is ook heel gezellig ingericht met mooie lampen en leuke kleuren. Ik kan ze altijd mailen en bellen en dan staan ze mij ook altijd te woord. Het zijn korte lijnen naar de verzorging. Andersom bellen ze mij ook direct als ze iets willen weten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Nieuw Berkendael. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561800 of servicepuntnb@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.