WZH Nieuw Berkendael

Burgemeester Waldeckstraat 80 2552 TX Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 2 december 2019 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik krijg een goede lichamelijke verzorging, waarbij ik zelf kan aangeven hoe ik verzorgd wil worden. De medewerkers houden dus rekening met mijn wensen. Ik vind de medewerkers goed en aardig en ze zijn ook gezellig. Er is hier veel te doen, soms komen er bekende artiesten optreden of een koor. Ook is er een personeelslid die bijvoorbeeld als Diana Ross optreed en dat is heel goed. Op mijn afdeling, een op een, wordt er goed naar mij geluisterd, maar beneden in het restaurant is dat minder, daar lopen ze soms zo weg als je iets zegt. De afspraken worden nagekomen, ze vergeten het bijna nooit. Het feit dat ik hier woon, weet dat ik verzorgd word, dat er altijd eten en drinken is en hulp in de buurt, draagt bij aan de kwaliteit van mij leven. Het eten komt van buitenaf en dat is minder, maar er wordt hier ook wel zelf gekookt en dat is goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.