Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 22 november 2018 interview

2.8

Ik maak wel afspraken, maar ik heb het idee dat deze niet altijd nagekomen worden. Dat gaat heel moeizaam. Sommige afspraken over de zorg worden naar mijn idee ook niet nagekomen. Ik heb soms het gevoel dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd. Ik wil graag dat er een podotherapeut naar mijn zusje komt kijken, maar daar wordt niet aan voldaan. Ook met de tandarts gaat het erg moeizaam. Ik vind dat de verzorgenden heel ruw omgaan met mijn zus. Zij zegt veel pijn te hebben als zij wordt uitgekleed. Volgens mijn zus gaat dit erg hardhandig. Mijn zus wordt al om zes uur in bed gelegd en dat vind ik verschrikkelijk. Ik denk niet dat mijn zus de zorg krijgt die zij nodig heeft. Zij heeft veel meer en betere zorg nodig dan zij nu krijgt vind ik. Ik zou graag willen dat mijn zus de mogelijkheid krijgt om te zwemmen, omdat ik ervan overtuigt ben dat dit goed voor haar is. Dit kan helaas niet geregeld worden. Ik heb niet het idee dat ik serieus genomen word, omdat ik veel dingen zelf moet regelen. Ik vind de kamer van mijn zus erg klein, er past alleen een bed in.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

Dank voor uw waardering en participatie aan dit interview. Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze zorg. WZH hecht veel waarde aan een zorgvuldige klachtenafhandeling; uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij bespreken uw waardering in het team en gaan daarnaast ook graag met u in gesprek. Mocht u hiertoe bereid zijn, dan kunt u contact opnemen met onze locatiemanager via het Servicepunt van WZH Nieuw Berkendael op 070-7561800 of via servicepuntnb@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.