Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 26 april 2017 interview

7.5

Ik vind de medewerkers erg lief en aandacht hebben voor mijn man. Ze lopen even bij hem binnen en vragen hoe het met hem gaat. Ze hebben meestal wel inzicht in hoe hij zich voelt en handelen daar naar. Mijn man kan niet veel meer. Ik vind dat er niet voldoende tijd voor hem genomen wordt om hem te laten eten en drinken. Dat zou beter kunnen. Ik mis ook dat er één op één aandacht voor hem is, dat ze iets met hem doen. Dat doe ik dan zelf veel. Ik vind dat een essentieel onderdeel van de persoonlijke zorg vaak vergeten wordt. Daar word ik boos over en ik heb dit ook aangegeven. Dit wordt in dan weer in de groep gegooid en daar wordt niet altijd wat mee gedaan. Dat vind ik niet prettig. Ik denk ook dat ze zich niet inlezen, voordat ze aan de slag gaan. Ik vind de kamer van mijn man te klein. De rolstoel staat al gauw in de weg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Nieuw Berkendael - Den Haag

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Nieuw Berkendael. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-7561800 of servicepuntnb@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.