WZH Nieuw Berkendael

Burgemeester Waldeckstraat 80 2552 TX Den Haag
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Nieuw Berkendael - Den Haag op 2 december 2019 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Op zich ben ik wel tevreden over mijn kamer, maar de schoonmaak kan beter. De meeste medewerkers zijn lief en behulpzaam. Als ik wat aan ze vraag of als ze iets voor mij moeten doen, dan doen ze dat altijd voor mij. Ik heb nog niet zoveel hulp nodig, maar wat ze doen doen ze goed. Ze vergeten bijvoorbeeld mijn medicijnen nooit, maken er nooit fouten bij en geven ze ook altijd op tijd. Als ik vragen heb dan ga ik naar de medewerkers toe en deze luisteren altijd naar mij. Alles staat hier voor je klaar, je eten, je drinken en er is altijd hulp in de buurt. Dat geeft een veilig gevoel. Ik zou het hier zeker aanbevelen als iemand niet meer thuis kan wonen. Het eten is hier redelijk, het enige nadeel is, dat het menu wat ik gekozen heb vaak op is en dan moet ik een ander menu kiezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Nieuw Berkendael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.