Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 22 november 2018 interview

7.0

De zorg die mijn moeder krijgt, is afhankelijk van wie er werkt. Het personeel wisselt best wel veel. De één vind ik heel goed en dat zijn dan vaak de vaste medewerkers. Er zijn echter ook regelmatig invalkrachten. Deze groep medewerkers vind ik wat minder goed, omdat zij niet precies weten hoe alles gaat en dat vind ik lastig. De communicatie met de e.v.v. gaat goed. Zij houdt mij per mail of via de telefoon goed op de hoogte. Verder is er een digitaal systeem waar ik het een en ander kan inzien. De accommodatie vind ik goed. De winkels zijn dichtbij en mijn moeder heeft hier een eigen kamer en badkamer. Dat vind ik wel een pre. Ze proberen ook wel het een en ander te organiseren qua activiteiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.