Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 13 september 2017 interview

7.8

Er is nog nooit een afspraak misgelopen. Ook is de zorg voor mijn moeder keurig. Mijn moeder ziet er verzorgd uit. Ze wordt met goede regelmatig gedoucht. Ook gaan ze heel correct met haar om. Waar nodig is, dan gebeurt dit heel informeel om het allemaal heel huiselijk te houden. Ze gaan heel respectvol met de mensen om. Ze proberen ook mijn moeder en andere bewoners te laten doen wat bij ze past. Als ze bijvoorbeeld nog kunnen meehelpen met het bereiden van de maaltijd, dan mogen ze dat doen. Ook wordt er naar mij geluisterd. Ik heb namelijk twee keer per jaar een multidisciplinair overleg met ze. Ik mag hierin de plussen en de minnen noemen. Vervolgens wordt er aan gewerkt de plussen te behouden en voor de minnen iets nieuws te bedenken. Ook vind ik de kleinschaligheid goed. De acht bewoners hebben een eigen huiskamer en keuken, waarin apart wordt gekookt. Ze hebben een eigen kamer met toilet en voorzieningen. De bereikbaarheid is goed. Het is in het centrum gelegen, zodat mijn moeder de dagelijkse dingen zoals de markt mee kan maken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

geplaatst op 18 september 2017

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Oosterheem. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 079-3443000 of oosterheem@wzh.nl.

Bent u of werkt u voor WZH Oosterheem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.