Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 25 april 2017 interview

8.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is er heel goed en mooi, maar ik mis een ruimte waar ik met mijn moeder even rustig koffie zou kunnen drinken. Ze heeft een prachtige kamer en het is een prachtig huis, maar een koffieruimte is het enige wat ik mis. Ik word goed gehoord en ze zorgen heel goed voor mijn moeder. Als er een klein wondje op de voet van mijn moeder is, nemen ze gelijk contact op met de pedicure en ik krijg daar ook bericht over. Ze houden mij ontzettend goed op de hoogte. Ze zijn heel liefdevol naar mijn moeder toe. Er is een keer iets voorgevallen en daarover ben ik in gesprek gegaan. Op dat moment werd het niet echt serieus opgenomen in verband met een festiviteit. Dat heb ik als niet prettig ervaren, maar dat was een incident.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Oosterheem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.