Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 4 december 2019 interview

Ik ben liever thuis, maar het is niet anders. Ik ben dankbaar dat ik hier mag zijn. De omgang met de zusters is goed. Als er wat is kan ik altijd bij ze terecht. Of het nu leuk is of er is verdriet, het maakt niet uit. Ik word gezien en gehoord. Ik heb volledige verzorging en dat gaat met een lach en een traan. De acceptatie is nu beter dan een jaar geleden voor mij. Ik maak er wat van. De afspraken worden altijd nagekomen. Ik krijg de zorg die ik belangrijk vind. Ik heb een fijne kamer. Lekker ruim en een leuk uitzicht. Wat er echt verbeterd is, is het eten. We hebben meer inspraak gekregen en daar wordt rekening mee gehouden. Ik zou deze zorgaanbieder zeker aanbevelen. Ik zou het wel fijn vinden als er meer activiteiten zijn zoals kleding-verkoop, vaker bloemschikken en vaker een uitje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.