Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 21 april 2017 interview

8.2

Ik ben tevreden over de zorg die mijn mijn moeder krijgt. Ik vind dat er goed wordt gekeken naar de behoefte van mijn moeder. De medewerkers houden ook rekening met haar. Ik vind dat mijn moeder de benodigde aandacht van ze krijgt. Ze maken tijd voor een praatje en ze gaan bij haar zitten tijdens het eten. Verder heeft mijn moeder een ruime slaapkamer. Het ziet er net en goed verzorgd uit. Er zijn ruimtes beschikbaar als wij als familie iets willen vieren. Dat vind ik heel fijn. Verder ben ik tevreden dat de afspraken goed worden nagekomen en als er iets aan de hand is met mijn moeder, wordt daarop goed ingespeeld.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Oosterheem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.