Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 24 april 2017 interview

7.5

Ik ben van sommige medewerkers erg gecharmeerd, die verplaatsen zich in de mensen. Er zijn ook mensen die geen aandacht voor de cliënt hebben. Het heeft niet met tijd tekort te maken maar echt met liefde voor het vak. Er zijn veel wisselingen van personeel. Er komt vlak voor de Pasen een kapster langs om mijn moeder helemaal netjes te maken, dan is het Pasen en dan hebben ze haar netjes gedoucht en haar haren gewassen. Medewerkers lezen het zorgleefplan niet goed, want daar staan bepaalde afspraken in die sommige medewerkers niet nakomen. Ik moet ook echt een briefje aan de kleren hangen zodat ze weten dat dat de kleren voor haar verjaardag zijn. Een jaar geleden hadden ze de tafels netjes gemaakt met kerst en dit jaar met kerst is er weinig gedaan, het was een gewone dag voor de mensen. Er waren wel kerstversieringen maar er was niet echt kerstsfeer. Dat ligt aan degene die op de groep staat. Dat heeft ook allemaal te maken met aandacht. Er is één lift die tot aan de begane grond gaat en dat is te weinig. Als de lift kapot is, dan moet ik helemaal met een omweg naar beneden. Dat is een grote ergernis. De badkamer en de kamer zijn mooi. Brede gangen en een mooie zaal waar ze mensen activiteiten geven. Daar zou ik een 8 voor geven, maar voor de lift een grote onvoldoende. Er moeten meerdere liften komen. De huishoudelijke dienst is een drama. Of het is dat ze te weinig tijd krijgen, of dat ze niet goed genoeg gecontroleerd worden. Ik vind het te vaak te smoezelig. Het toilet is vaak vies en de vloer van de badkamer smerig. Ik moet regelmatig het toilet schoonmaken van mijn moeder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Oosterheem. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 079-3443000 of oosterheem@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.