WZH Oosterheem

Florence Nightingalelaan 92 2721 NP Zoetermeer
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 7 december 2018 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan altijd vragen om hulp en volgens mij zijn de verzorgende kundig in hun werk. De een is wel wat liever dan de ander, maar dat is heel normaal volgens mij. De een ligt je nu eenmaal wat beter dan de ander. Ik moet soms wel wennen als er weer een andere verzorgende bij mij komt helpen, ik zou het fijner vinden als ik constant dezelfde verzorgende zou hebben. Er is een periode geweest dat het personeel veel wisselde en dan moest ik weer die nieuwe mensen leren kennen en de namen leren. Op moment zijn er wel een aantal vaste verzorgende en dat vind ik prettig. Er wordt wel eens iets vergeten en dan zijn dat meestal dezelfde verzorgende die iets vergeten. Dan wordt er bijvoorbeeld ook gezegd ik kom zo terug en die zie je dan nooit weer. Niet iedereen neemt de tijd om naar mij te luisteren. Sommige zijn heel snel en zijn zo weer verdwenen en dan heb ik het idee dat ik niet gehoord word. Maar over het algemeen ben ik wel tevreden over het luisteren naar mij. Ik kan er zelf altijd nog een keer op terug komen. De gangen vind ik heel overzichtelijk, maar alleen met de lift naar beneden vind ik wel lastig. Mijn woonruimte vind ik prima, alles is aanwezig wat ik nodig heb. Ik zit hier heerlijk. Ik zou graag een keer een modeshow in huis zien en het liefst ieder seizoen. Want dan kan ik heerlijk mijn kleding zelf uitzoeken. Hier in de buurt zijn er geen modewinkels die mij bevallen. Ik zou ook graag vaker naar buiten gaan, maar daar heb ik hulp bij nodig. Soms is er een vrijwilligster die met mij mee kan, maar dat is helaas niet zo vaak. De zusters zelf hebben geen tijd om ook met bewoners naar buiten te gaan. Er is ook een grote binnentuin en daar ga ik graag naar toe. Maar ook dan moet ik hulp vragen omdat ik om naar buiten te komen, veel drempels over moet en dat lukt niet alleen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.