Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 20 juli 2017 interview

8.5

Ik vind dat de verzorgenden heel erg goed met mijn moeder omgaan. Ze zeggen dat ze heel erg blij met haar zijn. Ik merk dat ze haar heel erg lief vinden en lief voor haar zijn. Dat vind ik heel prettig. Ze komen regelmatig naar haar toe om haar even een kusje te geven. Het geeft ons een goed gevoel om te weten dat ze goed verzorgd wordt. De accomodatie vind ik prima. Ik vind het een prettige omgeving. Het is voor mijn moeder gemakkelijk om met haar rolstoel naar buiten te gaan. Ze kan daar gezellig buiten zitten. Daar ben ik wel erg blij mee. Er zijn ook wat winkeltjes in de buurt. Er wordt vrij regelmatig wat aan activiteiten gedaan, zoals een uitstapje naar een parade of een bioscoop. Dat vind ik hartstikke leuk. Ik ben eigenlijk heel blij met hoe alles gaat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Oosterheem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.