Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 25 april 2017 interview

7.2

Ik vind dat er medewerkers zijn die heel goed en alert voor mijn echtgenoot zijn, daarentegen zijn ook medewerkers die hem niet begrijpen. Vooral als het gaat om de manier van benaderen. Ze moeten hem bijvoorbeeld niet als een kleinkind benaderen en behandelen. Dat vindt hij niet leuk. Als wij vragen om een afspraak, kan dat altijd. Ze denken ook met ons mee. Het gebouw is nieuw en ziet er gezellig uit. Helaas is er geen tuin bij en hij kan niet alleen naar beneden. Dat vindt hij niet leuk omdat hij het gevoel heeft dat hij afgesloten zit. Als ik er ben, kan ik met hem naar buiten en dat vindt hij heel fijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Oosterheem. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 079-3443000 of oosterheem@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.