WZH Oosterheem

Florence Nightingalelaan 92 2721 NP Zoetermeer
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 10 juli 2017 Interview

Overige aandoeningen

In het begin zijn er diverse dingen misgegaan. Het is ook een kwestie van wennen. Na een paar goede gesprekken, gaat het nu goed. Wij hebben goed contact. Ook met de arts, die is echt fantastisch. Op bepaalde uren is er maar een medewerker op 12 bewoners, dat is echt te weinig. Mijn man heeft een eigen badkamer, douche en toilet. Het eten is nogal wisselend, het zou beter kunnen. Er wordt wel vers gekookt, maar het is niet erg smaakvol en gaar. Over het algemeen zijn wij zeer tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Oosterheem. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 079-3443000 of oosterheem@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.