Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 25 april 2017 interview

Mijn man kan niet praten en de medewerkers pakken het ontzettend goed op. Ze proberen hem te begrijpen en ze proberen ook alles uit. Daar hebben ze het geduld voor. Als hij bijvoorbeeld wil kleuren en hij wijst er naar, dan wordt het gelijk voor hem gepakt. Hij eet hier heel goed, omdat ze ook rekening houden met zijn voorkeuren. Dat vind ik fantastisch. Onlangs kwam de pedicure en er werd opgemerkt dat zijn voet dik was. Ik heb dit doorgegeven en ze gaan daar gelijk wat aan doen. Ik word hierin echt gehoord. Mijn man heeft een mooie kamer met een eigen badkamer. We kunnen hier lekker wandelen in de buurt en ik kan hem mee nemen naar het winkelcentrum. Dat zit hier ook in de buurt. Ik ben helemaal tevreden over de zorg hier.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Oosterheem. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 079-3443000 of oosterheem@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.