Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 24 april 2017 interview

6.5

Op zich is de verzorging prima. Mijn moeder kan alleen niet omgaan met het feit dat zij soms moet wachten op de verzorging. Zij heeft een vergevorderd stadium van MS en haar hele leven draait alleen nog maar om haar ziekte. Ze wil alleen nog maar op haar kamer blijven, ze ziet niet de mogelijkheden om andere dingen te doen. De instelling haar best om haar bij activiteiten te betrekken. Mijn moeder ziet dit anders, zij vindt dat ze niets voor haar doen. Ze heeft eigenlijk vierentwintig uur per dag aandacht nodig en dit is dan nog de beste oplossing. Ik vind het niet altijd even schoon als ik graag zou willen zien. Er wordt dan aangegeven dat de mantelzorgers zelf voor de schoonmaak moeten zorgen voor wat betreft de woonruimte. Ook de trappenhuizen en gangen mogen van mij wat schoner. Verder ben ik over het algemeen genomen prima tevreden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Oosterheem. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 079-3443000 of oosterheem@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.