Waardering van WZH Oosterheem - Zoetermeer op 26 april 2017 interview

7.3

Wij hebben goede ervaringen met Oosterheem. Dit ligt ook aan ons zelf, hoeveel energie we er zelf in steken. Mijn moeder moet met alles geholpen worden en dat vraagt veel aandacht en tijd van het personeel. Hierdoor moet ze soms even wachten, maar dat begrijpen wij ook. Wij hebben een tijd geleden aangegeven dat we graag zouden zien dat er wat meer activiteiten georganiseerd zouden worden voor de bewoners. Wij hebben toen aangegeven dat we hier ook graag bij zouden willen helpen. Ze hebben hier zeker wat mee gedaan, zo is er onder andere een picknick georganiseerd op het dakterras van het gebouw. Waar ik wel een opmerking over heb, is dat er een tijd is geweest dat er veel wisseling in het personeel was. Gelukkig gaat dat nu beter. Voor de bewoners is dat lastig, want die moeten elke keer opnieuw uitleggen hoe ze de dingen graag willen. Ook mijn moeder ervoer dit als vervelend.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Oosterheem - Zoetermeer

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Oosterheem. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 079-3443000 of oosterheem@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Oosterheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.