WZH Prinsenhof

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 28 november 2019 Interview

De accommodatie is best goed, alleen moet ik mijn kamer delen met iemand anders. Toch vind ik dat heus wel gezellig. Wel is het appartement wat aan de kleine kant. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen en de tijden waarop de medewerkers komen, zijn altijd prima. De bereikbaarheid is redelijk, maar soms duurt het wel eens wat lang. De verpleging is deskundig. Wel gaat de hulp soms in een hoog tempo. De omgang met het personeel is prettig. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Er wordt naar mij geluisterd en als er iets is, dan wordt mijn zoon gebeld. De kwaliteit van leven past bij mee. Ik heb weer zin in het leven, ondanks mijn leeftijd. Het eten is heel smakelijk. Dat is zeker verbeterd. Er zijn hier in huis veel activiteiten en dat vind ik heel leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.