WZH Prinsenhof

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 7 december 2018 Interview

De afspraken lopen altijd goed. Zo word ik teruggebeld. Er is altijd iemand bij wie ik met vragen terecht kan. De medewerkers beantwoorden mijn vragen meteen of ze zoeken dingen uit en nemen dan contact met me op. Ik ben tevreden over de verpleging. Mijn moeder heeft veel zorg nodig en krijgt die ook. Er is een huiskamer voor zeven personen. Sinds kort is daar permanent iemand aanwezig, die voor de bewoners kookt en voor koffie zorgt. Mijn moeder drinkt 's middags graag een wijntje en dat geven ze haar. De persoonlijke zorg is prima. Mijn moeder kan wel eens lastig zijn, maar ze krijgen haar dan rustig. Ze hebben daar oog voor. Dat vind ik heel knap. De instelling is gelijkvloers. Mijn moeder heeft een eigen kamer met douche en toilet. Ook kan ze in de huiskamer zitten. Verder is er op de afdeling een ruimte waar bewoners met bezoek mogen gaan zitten. Deze ruimte is gezellig gemaakt met plantjes. Alle voorzieningen waaraan mijn moeder behoefte heeft zijn er. De instelling organiseert veel activiteiten. Bij Ot en Sien worden verhalen van vroeger verteld, er is een zanggroepje en wekelijks zijn er optredens. Ook kan men deelnemen aan wandelingen en uitjes. Verder is er fysiotherapie. De omgeving van de instelling is vriendelijk, groen en rustig. In de buurt zijn winkeltjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.