Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.8

De eetzaal en recreatiezaal zijn pas gerenoveerd en dat is heel mooi geworden. Alle bewoners, inclusief mijn kennis, moeten een badkamer delen, maar omdat het gebouw al zo oud is zal er weinig aan te doen zijn, of er zouden kamers opgeofferd moeten worden. Over het eten ben ik niet zo tevreden. Sinds er vorig jaar een restaurant is geopend, zouden de maaltijden daar genuttigd gaan worden. Dit is tot op heden slechts een paar keer gebeurd. De gerechten die nu nog van de catering komen zijn matig. Het vlees is taai. Volgens haar wordt het te lang verwarmd. De aardappelen zijn regelmatig te hard en het is soms gehaast. Er zijn wel één of twee vrijwilligers die er nog wat van proberen te maken, maar de verpleging zelf heeft hier geen tijd voor. Iedere doordeweekse ochtend is er een bewegingsprogramma en daar maakt mijn kennis dankbaar gebruik van. Dat is echt een pluspunt van de nieuwe recreatiezaal. Er is een kapsalon en je kunt er lid worden van diverse clubjes zoals bloemschikken. Ze wordt maar één keer per week gedoucht, de rest van de week wordt ze geholpen bij het wassen op bed. Over het algemeen heeft ze het naar haar zin, ze weet dat ze niet meer zelfstandig kan wonen. Ze heeft een mooie kamer en we hebben het huiselijk ingericht. De kamers worden goed schoongemaakt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Prinsenhof - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Prinsenhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2400 of prinsenhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.