WZH Prinsenhof

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 28 november 2019 Interview

De kwaliteit van leven past bij mij. Gelukkig kan ik nog veel zelf. De kwaliteit van leven past bij mij. De accommodatie is mooi. Ook mijn kamer ziet er goed uit. Wel wonen we met twee personen op een kamer, maar dat vind ik gezellig. We kunnen goed met elkaar opschieten. De schoonmaak gaat goed. Alles ziet er fris en schoon uit. Het eten is lekker; er wordt goed gekookt. Het is fijn dat er altijd naar mij geluisterd wordt en als er iets is, dan wordt het geregeld. De afspraken uit het zorgplan worden heel secuur nagekomen. Men komt goed op tijd. De bereikbaarheid is uitstekend; als ik bel dan komen ze direct, al is het midden in de nacht. De verpleging is deskundig. De omgang met de medewerkers is heel prettig. Er zijn veel activiteiten hier in huis. Ik heb het hier goed naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.