WZH Prinsenhof

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 28 november 2019 Interview

De kwaliteit van leven past bij mij en de zorg sluit goed bij mij aan. De omgang met de medewerkers is prima. Ik krijg voldoende aandacht en ik word fijn geholpen. De verpleging is deskundig. Ze zorgen voor mijn medicatie en ik word geholpen met mijn steunkousen. Dat gaat altijd op een prettige manier. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen, maar de tijden verschillen nogal eens. De bereikbaarheid is in orde. Als ik bel, komt men meestal direct. De accommodatie is prima en er zijn voldoende voorzieningen. Ook mijn kamer ziet er prima uit. De schoonmaak is goed. Het eten is middelmatig. Soms is het niet eens lekker en het vlees kan ik niet goed snijden. Er wordt naar mij geluisterd, ook als ik een vraag of probleem heb. Ik heb het hier prima naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.