Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.5

De medewerkers doen hun uiterste best om voor mijn vader te zorgen uiteraard met de mogelijkheden die ze hebben. Ze houden de mogelijkheden open om met hem bijvoorbeeld apart te gaan zitten of een praatje te houden. De accommodatie is vrij modern en is goed bereikbaar. Ook is er een goede parkeerfaciliteit aanwezig. Dat vind ik fijn. De kantine is ruim en gezellig en men kan er veel kopen als daar een behoefte aan is. Verder is de koffie, thee en limonade gratis voor de bezoekers.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Prinsenhof - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Prinsenhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.