Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.5

De medewerkers doen veel voor mijn moeder om haar bezig te houden. Ze kan meedoen aan gymnastiek en ze kan naar de kerk als ze dat wil. De medewerkers zijn altijd vrolijk naar haar toe en dat vind ik heel belangrijk. Rond de vakantiedagen zijn er meer stagiairs of parttimers, er kan dan weleens dingen fout gaan. Ze vergeten bijvoorbeeld om het gehoorapparaat bij mijn moeder in te doen. Ik zou het op prijs stellen als er een A4 aan de binnenkant van de kast zou hangen met belangrijke dingen die niet vergeten mogen worden. Zodat zij het kunnen zien zodat ze bepaalde handelingen niet vergeten. Als ik een vraag heb, doen ze hun uiterste best om het te regelen. Ik vroeg bijvoorbeeld naar een andere rolstoel en dat is binnen 14 dagen geregeld. Dat vind ik fijn. En verder wordt de accommodatie netjes onderhouden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Prinsenhof - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Prinsenhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2400 of prinsenhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.