Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 1 juni 2017 interview

7.8

De medewerkers gaan wisselend met mij en mijn moeder om. Het zijn vooral de invalkrachten die de indruk maken dat ze weinig belangstelling hebben voor mij en mijn moeder. De vaste medewerkers vind ik fantastisch. Ik vind dat ze mijn moeder goed verzorgen. Het gebeurt met veel aandacht en liefde. Als ik daar kom dan zie ik dat mijn moeder er verzorgd uitziet. Ik heb een paar aandachtspunten, maar ik vind ze niet verwijtbaar. Ik zou graag meer verzorgers zien, want ik vind dat er te weinig zijn. Ik vond dat mijn moeder teveel in bed lag en ik heb daar iets van gezegd. Daar is aandacht aan besteed en nu gebeurt dat niet meer. Dat vind ik goed. Als ik daar ben, gaan we vaak naar de recreatiezaal. Deze is verbouwd en ik vind dat het er gezellig en verzorgd uitziet. Mijn moeder heeft zelf een eigen ruime kamer. De badkamer moet ze delen met een ander. In het algemeen vind ik dat er teveel gevraagd wordt van mantelzorgers. Ik vind dat het huis zou moeten kunnen draaien zonder mantelzorgers. In het algemeen is mijn indruk over de instelling heel positief.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Prinsenhof - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Prinsenhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2400 of prinsenhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.