Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 23 november 2018 interview

6.7

De medewerkers willen wel aandacht geven aan mijn moeder, maar door gebrek aan tijd lukt dit helaas niet altijd. Er wordt in de zorg rekening gehouden met de wensen van mijn moeder. Ik heb een vaste contactpersoon. Met mijn vragen spreek ik de medewerker die op dat moment aan het werk is aan en dan krijg ik ook antwoord. Het gebouw vind ik oké. Mijn moeder deelt haar kamer met een andere bewoonster. Ik vind dat niet fijn, want mijn moeder is erg gesteld op haar privacy. Ze mist nu een eigen plekje. Er was beloofd dat mijn moeder haar kamer kon inrichten met haar eigen spullen, maar daar is geen ruimte voor omdat zij haar kamer moet delen. Er worden leuke activiteiten georganiseerd waaronder bloemschikken, schilderen en naaien. Er wordt veel aandacht besteed aan het individu. Het eten wordt aangeleverd en mijn moeder vind het oké. Er wordt veel aangeboden en er wordt gezamenlijk gegeten. Er zijn afspraken gemaakt over de zorg en iedereen houdt zich daaraan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.