WZH Prinsenhof

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 28 november 2019 Interview

De omgang met het personeel is fijn; ze zijn vriendelijk en behulpzaam. De deskundigheid van de verpleging kan wel wat beter. Er is eigenlijk te weinig personeel om mij te helpen. Ik moet soms wel lang wachten om geholpen te worden. De afspraken uit het zorgplan worden nagekomen, maar de tijden zijn wel wisselend. De medewerkers zijn wel altijd bereikbaar. De accommodatie is fijn en ook mijn kamer is mooi. Alles ziet er fris en schoon uit. Het eten ziet er verzorgd uit en het smaakt lekker. Er kan gekozen worden uit twee menu's. Er wordt altijd naar mij geluisterd en als er iets is, dan wordt het opgelost. De kwaliteit van leven past bij mij. Wel moet je natuurlijk veel inleveren. Er zijn hier veel activiteiten. Nu is er b.v. een hele feestweek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.