Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 24 april 2017 interview

6.8

De persoonlijke zorg die mijn moeder krijgt, vind ik na vier uur onvoldoende. Dat komt voornamelijk omdat er te weinig personeel is. Op een groep van veertien demente mensen, zijn er in de avonduren slechts twee verzorgenden aanwezig en dat vind ik schandalig. Ik vind wel dat de medewerkers hun best doen, maar er zijn maar weinig mensen die het het met hart en ziel doen, terwijl dat wel nodig is. De communicatie vind ik doorgaans goed. Ze kunnen alleen niet altijd aan mijn verzoeken voldoen. Mijn moeder houdt van een praatje maken, maar daar is geen tijd voor. De accommodatie vind ik ruim, licht en goed onderhouden. Het is gezellig. Er is een zeer actief verenigingenbeleid. Er zijn vaste clubjes waar ze lid van kunnen worden. Dat doen ze zeer actief en ik vind dat dit goed werkt. Daar is veel aandacht en zorg voor.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Prinsenhof - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Prinsenhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2400 of prinsenhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.