WZH Prinsenhof

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 28 november 2019 Interview

De verpleging kan wel wat beter. Er wordt niet goed naar mij geluisterd en daar heb ik veel moeite mee. Het gaat allemaal veel te snel. De afspraken uit het zorgplan worden niet nagekomen; het wordt niet goed nagekeken. Ook komt men niet altijd op tijd om mij te helpen. De kwaliteit van leven past bij mij. Ik heb veel beperkingen, maar de zorg sluit niet altijd aan bij mijn leven. De omgang met de medewerkers is prima. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Wel zijn ze natuurlijk allemaal verschillend en de een doet het beter dan de ander. De accommodatie is perfect, ook mijn kamer is mooi. De schoonmaak kan wel wat beter; er zijn daarvoor altijd mensen tekort. Ik moet geholpen worden met eten, maar dat gaat vaak te vlug en dat is lastig. De smaak van het eten is over het algemeen goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.