Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 26 november 2018 interview

Ik vind de medewerkers heel consequent in het nakomen van afspraken. Soms moet ik wel eens een vraag even herhalen voordat ik er antwoord op krijg. Mijns inziens komt dat omdat de medewerkers het heel erg druk hebben. Ik vind de sfeer in het gebouw bijzonder fijn. Onlangs is het restaurant helemaal opgeknapt. Het betreft laagbouw met een tuin er om heen. Het is allemaal afgesloten. Ik kan daarom rustig in de tuin wandelen met mijn moeder. Er heerst een open sfeer. Iedere keer als mijn moeder iets overkomt, koppelen ze dat met mij terug. Ze kijken heel goed naar de behoeftes van mijn moeder. Ze gaan op een gepaste manier met haar om. Ik vind het heel belangrijk dat het verloop aan personeel heel laag is. Ik vind dat heel prettig, want dat geeft mijn moeder rust. Het valt mij op dat er veel activiteiten worden georganiseerd. Mijn moeder wordt daar heel regelmatig mee naar toe genomen. Zo is mijn moeder naar een theatertje geweest en naar de dierentuin. Op de afdeling wordt ook wel eens een high tea georganiseerd. Als ik een keer bij mijn moeder wil eten, wordt er een aparte tafel voor ons gedekt. Dat vind ik heel gastvrij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.