WZH Prinsenhof

Gravin Juliana van Stolberglaan 1 2263 AA Leidschendam
Deze locatie is onderdeel van WoonZorgcentra Haaglanden

Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 6 december 2018 Interview

Sommige afspraken zijn door de verzorgenden volgens mij makkelijker na te komen, doordat ze wat praktischer of eenvoudiger zijn. Bij bepaalde afspraken is er denk ik meer proactiviteit nodig. Mijn vader kan bepaalde handelingen nog zelf uitvoeren en dat wordt gestimuleerd. Ik heb soms het gevoel dat hij wel wat meer hulp kan gebruiken, maar doordat hij iets meer kan dan de rest, verwachten de verzorgenden van hem dat hij bepaalde handelingen zelf doet, zoals zichzelf wassen en insmeren. Hij zou er ook aan herinnerd moeten worden om zichzelf in te smeren, want dat vergeet hij soms. Ik vind de omgang met de verzorgenden heel fijn. De bejegening is heel gepast. Als ik gehoord wil worden, dan moet ik daar wel meer achteraan gaan. Ik denk dat dit komt doordat mijn contactpersonen bijvoorbeeld parttime werken of niet altijd tijd hebben om mijn vraag aan te horen. Hun primaire zorg gaat uit naar mijn vader. Ik snap het wel enerzijds, maar ik loop er soms tegenaan. Dat komt doordat ik behoefte heb aan contact om het een en ander op te lossen. De accommodatie vind ik prachtig. Zowel de inrichting van de ruimtes, als de esthetische aspecten. Het is mooi, schoon en opgeruimd. Het is modern en toch ook met aandacht voor de stijl van vroeger. De kamers zijn heel geschikt. De gemeenschappelijke ruimtes zijn warm ingericht. Het restaurant is heel licht. Er is een binnentuin met veel vogels. De omgeving is groen en het is makkelijk bereikbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.