Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 4 december 2019

8.5
  • Dementie

Wij zijn zeer tevreden over de zorg die mijn moeder ontving in Prinsenhof in de 7,5 jaar die ze hier heeft gewoond. Er was een niet aflatende inspanning om haar activiteiten aan te bieden die bij haar pasten in de fase van haar ziekte. De introductie van de huiskamerbegeleiding hebben wij als zeer prettig ervaren. Het werken en leven in huiskamers, kleinschalig, beviel ons goed. Ook het zelf koken in de huiskamer, wat op enig moment is ingevoerd, hebben wij als positief ervaren. Het personeel is betrokken en liefdevol. In de stervensfase hebben wij heel veel steun ervaren. De uitvaart was vanuit Prinsenhof en mijn moeder werd uitgeleide gedaan door een erehaag van het personeel, wat wij heel mooi vonden. Wij zijn Prinsenhof dankbaar voor de liefdevolle verzorging.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Prinsenhof - Leidschendam

geplaatst op 5 december 2019

Hartelijk dank voor de lieve woorden en complimenten voor WZH Prinsenhof. We zijn u dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw waardering met ons te delen. Het is fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze zorg. We geven uw complimenten door aan het team van WZH Prinsenhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.