Waardering van WZH Prinsenhof - Leidschendam op 24 april 2017 interview

7.0
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze zijn liefdevol met de mensen bezig. Ik zou wel liever meer medewerkers op de afdeling zien. De mensen moeten nu af en toe toch wachten op zorg die ze dan nodig hebben. Het contact wat mijn moeder en schoonmoeder met de medewerkers hebben, is goed. Het is een vrij groenrijke omgeving. Als de mensen naar buiten kijken, zien ze nog eens wat.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis WZH Prinsenhof - Leidschendam

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij stellen dit zeer op prijs, want uw mening draagt bij aan het verbeteren van onze zorg. Wij gaan uw waardering bespreken in het team van WZH Prinsenhof. Mocht u bereid zijn om uw waardering toe te lichten in een persoonlijk gesprek, dan horen wij dat graag. U kunt contact opnemen met onze locatiemanager via het servicepunt op 070-756 2400 of prinsenhof@wzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Prinsenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.