Waardering van WZH Revalidatie - Leidschendam op 18 december 2018 interview

7.7

De afspraken worden niet altijd nagekomen. Ik denk ook dat dat met de bezuinigingen te maken heeft en dat er te weinig personeel is. Soms heb ik doelgerichte vragen en dan is de EVV-er er niet maar een invalkracht. Dat vind ik moeilijk. Ik vind het een mooie omgeving. Er wordt behoorlijk veel gedaan voor de mensen die er zijn. Er is een leuke tuin met vogeltjes. Mijn moeder had een eigen kamer, die was netjes en ruim van opzet. Ik had wel een lijst willen hebben van bijvoorbeeld de dokteren van de afdeling, zodat ik rechtstreeks contact had kunnen opnemen. Dat lijkt me makkelijker dan via de telefoniste. Misschien kan er een soort pasje komen voor als iemand iets wil kopen. Dan hoef je geen pinpas te hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.