Waardering van WZH Revalidatie - Leidschendam op 23 november 2018 interview

6.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De kamer waar ik verblijf is voor mij heerlijk. Ook met de rolstoel kan ik goed uit de weg in de ruimtes. De therapie is uitstekend, daar heb ik veel baat bij. De therapeuten zijn goed op de hoogte van mijn ziekte. De afspraken van de therapie worden altijd nagekomen. Afspraken met de verzorgende worden niet altijd nagekomen. En als ik ernaar vraag dan is iets nog niet aanwezig. Vaak hoor ik ook "even wachten, ik kom er aan en dan duurt het 15 minuten". Dat is wel heel vervelend als je nodig naar het toilet moet. Over het algemeen zijn de meeste medewerkers wel vriendelijk en correct. Maar niet altijd hebben de medewerkers een goed humeur. De zusters hebben weinig tijd voor een gesprek of een praatje. Meer tijdens de verzorging wordt er gepraat. Als er tijd is, dan wordt er geluisterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor WZH Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.